Müşteri Sözleri, Müşteri İle İlgili Sözler

Sayfa İçeriği: Müşteri İle İlgili Söylenmiş Güzel Ünlü Sözler, Müşteri İle İlgili Anlamlı ve Özlü Sözler, Müşteri İle İlgili Kısa ve Uzun Sözler

musteri-sozleri

Müşteri çekmesini bilmeyenler, müşteriyi suçlarlar. Anonim

Mallar geri gelir, müşteriler gelmez. Robert W. Peach

Bir işin amacı, müşteriyi kazanmak ve tutmaktır. Fred Swith

Güler yüzlü olmayan, dükkan açmamalı. Çin Atasözü

Müşteri anlamak zorunda değildir, müşteri müşteridir. P.Crosby

Müşteriyi her şeyden üstün tutmak, bazen rahatınızı kaçıracaktır. Crispus Sallustius

İnsanlar çoğunlukla siz onlara gösterene kadar ne istediklerini bilmiyorlar. Steve Jobs

Ticatette en önemli kural, satılacak şeyin işe yaraması değil, aranan mal olmasıdır. Pitirgrelli

Müşteri bilanço tablosunda yer almamasına karşın, şirketin sahip olduğu en önemli varlıktır. Berry

Eğer müşteriye hizmet etmiyorsanız, bari müşteriye hizmet eden birine hizmet edin. Albrechtve Zemhe

Başarının bir sırrı varsa bu, karşımızdakinin görüş ve açısını kavrayarak, olayları bu açıdan görmektir. Henry Ford

Birinci kural müşteri daima haklıdır, ikinci kural, müşterinin haksız olduğu durumlarda birinci kural geçerlidir. Debra Morehouse

Müşterilerinize ne istediklerini sorup, bunları onlara vermeye çalışamazsınız. Bunu ürettiğiniz anda yeni bir şey isteyeceklerdir. Steve Jobs

Sadece bir patron vardır; o da müşteridir.Ve o, sadece parasını başka bir şeye harcayarak, şirketteki herkesi kovabilir. Sam Walton

Bankacılıktan perakendeciliğe, otomotiv sektörüne kadar, en büyük başarılar sağlayan şirketlerin ortak tutkusu, yaptıkları her işin merkezine, müşteriyi yerleştirmek olmuştur. Godfrey

Müşterilerimize ulaşma yöntemimizi ve pazarlama felsefimizi yeniden keşfetmek zorundayız. Bunun için yeni bir modele ihtiyacımız var. Henüz buna sahip olan yok. Ve biz o gün orada olacağız. A.G. Lafley

Müşteriye hayır diyerek bile onu memnun edebilirsiniz. Yeter ki bunu düzgün bir karakter sergileyerek ortaya koyun. Hatta bu şekilde size duydukları saygıyı da artırabilirsiniz. Tülay Özbay

Dikkat ekonomisi büyümüyor(müşterilerin şirketlerin pazarlama mesajlarına gösterdikleri), bu da demek oluyor ki başkasının aldığı dikkati üzerimize çekmemiz gerekiyor. Brent Leary

Hiçbir zaman kabul edemeyeceğim tek düşünce, herhangi bir kişinin ürün ve hizmetlerimi değerlendirirken beklentilerinin karşılanmadığı hissine kapılmasıydı. Bu nedenle tüm işlemlerimin her türlü değerlendirme ve sınamadan başarı ile geçmesini, iyinin en iyisini yani mükemmelliği hedefledim. Robert Bosch

Başarılı bir satıcı için ilk gerekli özellik, müşteri nezdinde güven sağlayabilmektir. Güven sağlamanın en etkili yolu, satıcının empati yapması, yani kendisini müşterinin yerine koyarak düşünebilmesi ve ona yardımcı olmayı amaçlamasıdır. Kürşat Tuncel

Müşteri ister şahsen gelsin, isterse postayla sipariş versin, bu ofisteki en önemli kişidir, müşteri bize bağımlı değildir, biz ona bağlıyız. Müşteri işimizi sekteye uğratan biri değildir, o işimizin amacıdır, biz ona hizmet ederek ona iyilik yapmıyoruz, o bize bu şansı vererek bize iyilik yapıyor. Müşteri tartışacağımız ya da hakkında şakalar yapacağımız biri değildir, şimdiye dek hiç kimse müşteriyle yaptığı tartışmayı kazanamamıştır. L.Bean
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder