Silgi İle İlgili Sözler

Sayfa İçeriği: Silgi İle İlgili Sözler, İçerisinde Silgi Kelimesi Geçen Anlamlı ve Özlü Sözler,  İçerisinde Silgi Kelimesi Geçen Kısa ve Uzun Sözler



Güven silgi gibidir; her hatayla azalır....

Yanılgı insanlar içindir; ancak silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, fazlaca yanlış yapıyorsunuz demektir. J. Jenkins

Hayat silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır. Ve insanlar böyle büyürler.

Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım: mürekkeple yazmışlar oysa. Ben kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım. Oğuz Atay

Güven silgi gibidir; her hatayla azalır....

Biz kaybetmeye, ilkokulda silgiyle başladık.

En iyi silgi tövbedir, samimiyse leke bırakmaz.

İlkokulda silgiyi kaybetmemek için boynunuza taktığınız gibi, şimdi de adamlığınızı takıp gezin, sonra kaybediyorsunuz.

Adeta bir silgi gibi ben tükendim. Başkalarının yaptıkları yanlışları silmeye çalıştım, mürekkeple yazmışlar oysa. Ben kurşun kalem silgisiydim, azaldığımla kaldım.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder