Sevgiliye Resimli Şirin Sözler

Sayfa İçeriği: Sevgiliye En Güzel Resimli Şirin Sözler, Sevgiliye Anlamlı Şirin Sözler, Sevgiliye Özlü Şirin Sözler, Sevgiliye Resimli Şirin Tatlı Sözler, Sevgiliye Resimli Hoş Sözler, Sevgiliye Şımarık Şirin Sözler


Benden sana hiç hayır yok, her şeyine evet!

Benden sana hiç hayır yok, her şeyine evet!

Her gün aklımdan geçiyorsun, insan bir selam verir.

Her gün aklımdan geçiyorsun, insan bir selam verir.

İlle de gitmek istiyorsan; hoşuma git mesela.

İlle de gitmek istiyorsan; hoşuma git mesela.

Keşke seni kopyalayıp yanıma yapıştırabilsem.

Keşke seni kopyalayıp yanıma yapıştırabilsem.

Ne çok isterdim bir atkı olmayı. Üşüdüğün her an boynuna sarılmayı.

Ne çok isterdim bir atkı olmayı. Üşüdüğün her an boynuna sarılmayı.

Öyle bir gün gelsin ki; aynı evin anahtarı ikimizde de olsun.

Öyle bir gün gelsin ki; aynı evin anahtarı ikimizde de olsun.

Sarhoş olmaya gerek yok; Sen 'sar' ben 'hoş' olurum zaten...

Sarhoş olmaya gerek yok; Sen 'sar' ben 'hoş' olurum zaten...

Senin her şeyin güzel değil, her şey seninle güzel.

Senin her şeyin güzel değil, her şey seninle güzel.

Sevdiğim kadar sarılabilseydim eğer; şimdiye kadar kemiklerin kırılmıştı.

Sevdiğim kadar sarılabilseydim eğer; şimdiye kadar kemiklerin kırılmıştı.

Sevenler, gözleriyle yemin eder.

Sevenler gözleriyle yemin eder.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder