Resimli Özdemir Asaf Sözleri

Sayfa İçeriği: Özdemir Asaf Sözleri Resimli, Kaliteli Özdemir Asaf Sözleri, Kısa ve Uzun Özdemir Asaf Sözleri, Anlamlı ve Özlü Özdemir Asaf Sözleri, Özdemir Asaf Görsel Sözler, Özdemir Asaf Sözleri Tumblr - İnsatagram ve Facebook, Kaliteli Özdemir Asaf Sözleri İndir, Özdemir Asaf Aşk ve Özlem Sözleri

Aşk adındane bir kadın gördüm ne de bir erkek. Bu korku neden? Özdemir Asaf

Aşk adındane bir kadın gördüm ne de bir erkek. Bu korku neden? Özdemir Asaf

Bakarken kıyamamak mı, yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk? Özdemir Asaf

Bakarken kıyamamak mı, yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk? Özdemir Asaf

Bana yalan söylese yetinecektim, ama bana yalan söyledi. Özdemir Asaf

Bana yalan söylese yetinecektim, ama bana yalan söyledi. Özdemir Asaf

Beni öyle bir yalana inandır ki; ömrümce sürsün doğruluğu. Özdemir Asaf

Beni öyle bir yalana inandır ki; ömrümce sürsün doğruluğu. Özdemir Asaf

Benimle ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi? dedi. İşte bu bana bir ömür yetti. Özdemir Asaf

Benimle ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi? dedi. İşte bu bana bir ömür yetti. Özdemir Asaf

Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi, şimdi güzelliklerin bile çirkin. Özdemir Asaf

Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi, şimdi güzelliklerin bile çirkin. Özdemir Asaf

Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu. Özdemir Asaf

Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu. Özdemir Asaf

Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç? Özdemir Asaf

Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç? Özdemir Asaf

Her korkan kaçmaz, ama her kaçan korkaktır. Özdemir Asaf

Her korkan kaçmaz, ama her kaçan korkaktır. Özdemir Asaf

Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa. Özdemir Asaf

Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa. Özdemir Asaf

İnsan mı paraya bağlı, para mı insana? Bu, insana bağlı. Özdemir Asaf

İnsan mı paraya bağlı, para mı insana? Bu, insana bağlı. Özdemir Asaf

İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş. Özdemir Asaf

İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş. Özdemir Asaf

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri? Özdemir Asaf

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri? Özdemir Asaf

Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda, birbirine sarılarak uyuyordur. Özdemir Asaf

Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda, birbirine sarılarak uyuyordur. Özdemir Asaf

Özgürlüğü elinden alınan çocuğa büyük derler. Özdemir Asaf

Özgürlüğü elinden alınan çocuğa büyük derler. Özdemir Asaf

Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum. Özdemir Asaf

Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum. Özdemir Asaf

Sustuğunu bilen olgundur, bildiğini susan değil. Özdemir Asaf

Sustuğunu bilen olgundur, bildiğini susan değil. Özdemir Asaf

Yine de beddua edemem sana, Allah ne mutluluğun varsa versin. Özdemir Asaf

Yine de beddua edemem sana, Allah ne mutluluğun varsa versin. Özdemir Asaf
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder