Resimli Nazım Hikmet Sözleri

Sayfa İçeriği: Nazım Hikmet Sözleri Resimli, Nazım Hikmet Aşk Sözleri, Kısa ve Uzun Nazım Hikmet Sözleri, Anlamlı ve Özlü Nazım Hikmet Sözleri, Nazım Hikmet Görsel Sözler, Yaşamaya Dair Nazım Hikmet Sözleri, Nazım Hikmet Sözleri Tumblr - Facebook İnstagram, Kaliteli Nazım Hikmet Sözleri İndir


Aşk, bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır. Sevmeyenin aklı, gerçekten sevenin kalbi kazanır bu savaşı. Nazım Hikmet

Aşk, bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır. Sevmeyenin aklı, gerçekten sevenin kalbi kazanır bu savaşı. Nazım Hikmet

Arkadaşlık ağaca benzer, kurudu mu bir daha yeşermez. Nazım Hikmet

Arkadaşlık ağaca benzer, kurudu mu bir daha yeşermez. Nazım Hikmet

Benim kelime hazinem çok geniştir, derdim. Senin bir kelimene yetemedim; git, ne demekti sevgilim? Nazım Hikmet

Benim kelime hazinem çok geniştir, derdim. Senin bir kelimene yetemedim; git, ne demekti sevgilim? Nazım Hikmet

Büyük bir hayal kırıklığı yaşayıp ben artık kimseyi sevemem deme! Unutma ki, en güzel çiçekler mezarlıklarda yetişir. Nazım Hikmet

Büyük bir hayal kırıklığı yaşayıp ben artık kimseyi sevemem deme! Unutma ki, en güzel çiçekler mezarlıklarda yetişir. Nazım Hikmet

Cebimde yoktu, yüreğimden verdim. Nazım Hikmet

Cebimde yoktu, yüreğimden verdim. Nazım Hikmet

Dost uğrunda ölmek kolay, fakat uğrunda ölünecek dostu bulmak zordur… Nazım Hikmet

Dost uğrunda ölmek kolay, fakat uğrunda ölünecek dostu bulmak zordur… Nazım Hikmet

Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye işte ben onlardan değilim ben sensiz de yaşarım; ama seninle bir başka yaşarım. Nazım Hikmet

Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye işte ben onlardan değilim ben sensiz de yaşarım; ama seninle bir başka yaşarım. Nazım Hikmet

Her gelen sevmez ve hiçbir seven gitmez unutma. Bil ki; giden dönüyorsa sevdiğinden değil, kaybettiğindendir aslında! Nazım Hikmet

Her gelen sevmez ve hiçbir seven gitmez unutma. Bil ki; giden dönüyorsa sevdiğinden değil, kaybettiğindendir aslında! Nazım Hikmet

İçimde mis kokulu kızıl bir gül gibi duruyor zaman… Nazım Hikmet

İçimde mis kokulu kızıl bir gül gibi duruyor zaman… Nazım Hikmet

İnsanların kanatları yok, insanların kanatları yüreklerinde… Nazım Hikmet

İnsanların kanatları yok, insanların kanatları yüreklerinde… Nazım Hikmet

Kimselere anlatamadım. Kendime bile… Ola ki ağzımdan kaçırır, bir daha tutamam seni. Nazım Hikmet

Kimselere anlatamadım. Kendime bile… Ola ki ağzımdan kaçırır, bir daha tutamam seni. Nazım Hikmet

O bensizliği göze aldıysa, ben onsuzluktan bir şey kaybetmem. Nazım Hikmet

O bensizliği göze aldıysa, ben onsuzluktan bir şey kaybetmem. Nazım Hikmet

Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin? Neler dururken, sen neyi seçtin… Nazım Hikmet

Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin? Neler dururken, sen neyi seçtin… Nazım Hikmet

Sen benim sarhoşluğumsun, ne ayıldım, ne ayılabilirim, ne ayılmak isterim! Nazım Hikmet

Sen benim sarhoşluğumsun, ne ayıldım, ne ayılabilirim, ne ayılmak isterim! Nazım Hikmet

Tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da, hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil… Nazım Hikmet


Tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da, hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil… Nazım Hikmet

Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş. Ama sen gitme, ben cahil kalayım. Nazım Hikmet

Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş. Ama sen gitme, ben cahil kalayım. Nazım Hikmet

Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür, ve bir orman gibi kardeşçesine… Nazım Hikmet

Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür, ve bir orman gibi kardeşçesine… Nazım Hikmet

Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir! Nazım Hikmet

Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir! Nazım Hikmet
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder