Mavi Gözler İle ilgili Sözler

Sayfa İçeriği: Mavi Gözler İle İlgili Güzel Sözler, Mavi Gözlü Sevgiliye Sözler, Mavi Gözlülere Duygusal Aşk Sözleri, Mavi Gözlülere Kısa ve Uzun Sözler, Mavi Gözlülere Anlamlı ve Özlü Güzel Sözler



Mavi Gözler İle ilgili Sözler

Gözlerin deniz mavisi alır götürür beni sadece senin olduğun diyarlara, gözlerine baktıkça okyanusları hayal ediyorum gözlerine baktıkça kendimi seninle bütünleşmiş hissediyorum sevgilim.

O, mavi gözlü bir devdi; minnacık bir kadını sevdi.

Aşk başlamadan güzel bakışlarda korku olduğu zaman güzel birbirimize sezdirmemek… İçin çırpınış başkaları görmesin diye çabalayış gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman.

Ben mavideki huzuru gözlerinde buldum.

Mavi dört harfli bir kelimedir ama anlamı üzerine sayfalar dolusu kitaplar yazılabilir. Denizin mavisi, gökyüzünün mavisi, düşlerin mavisi, gözlerin mavisi…

Denize düştüm sırıl sıklam mavi oldum, gözlerine daldım maviler içinde kayboldum. Seni özlediğim zaman gözlerinin mavisi gibi olan gökyüzüne bakıyorum.

Bendeki mavi tutkusu senin gözlerinden geliyor.

Sen benim gözlerimin mavisinde kayboldun, ben ise senin kalbinde.

Gözlerine bakamıyorum ışık saçıyor sevgilim , çok güzel gözlerin var mas mavi.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder