Eski Sevgiliye Laf Sokucu Sözler

Sayfa İçeriği: Eski Sevgiliye Laf Sokucu Sözler, Eski Sevgiliye Kapak Sözler, Eski Sevgiliye Laf Sokucu Resimli Sözler, Eski Sevgiliye Laf Sokucu Kapak Sözler Tumblr, Facebook, Instagram, Twitter, Eski Sevgiliye Ağır Laflar, Eski Sevgiliye Kapak Mesajlar ve Laflar, Eski Sevgiliye Laf Sokan Sözler ve Mesajlar, Eski Sevgiliye Laf Sokucu Whatsapp Durumları, Eski Sevgiliye Ağır Küfürlü Sözler, Giden Sevgiliye Son Sözler, Eski Sevgiliye Koyucu Sözler ve Mesajlar, Eski Sevgiliye Anlamlı Sözler



Kafam dağınık olabilir ama, kimi nereye koyduğumu asla unutmam

Gitmeyi tercih edenlerin ardından, el sallayın ki; artık sadece bir ‘El’ olduklarını daha iyi görsünler.

Oluruna bıraktım her şeyi paşam. Bak sensizde devam ediyor yaşam.

Seni unuttum sanma, sadece değerin kadar hatırlıyorum.

Bu kadar hızlı kaçacağını bilseydim; Veliefendi'de sana oynardım be sevgili!

Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın… buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

Değil Eros’un oku; Zeus'un şimşeği girse, sen aşktan anlamazsın!

Altın gibi ‘KALBİN’ olsa Neye yarar.. ‘AYARIN’ düşük olduktan Sonra!

Klavyedeki boşluk tuşu gibisin, çok yer kaplıyorsun; ama boşsun işte!

Bu saatten sonra uğraşamam dünümle ve dünümdekilerle, ben yarına bakarım yanımdakilerle!

Sen hala kabullenmedin mi sevap sandığın günahlarını!

İki insan çeşidi vardır: Zaman geçtikçe hatalarıyla yüzleşen, zaman geçtikçe yüzsüzleşen.

Bazı kızlar gerçekten manken gibi. Hani şu vitrinde duran, beyni olmayan.

Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım. Ha çok mu sıkıştım; hiç düşünmem hemen harcarım.

Benim bütünlemem yok Sevgilim. Bir kere kaldın mı benden bir daha geçemezsin.

Ne yarım kaldım senden sonra, ne de yaralı, beni ne sen yıkabilirsin, ne de en kralı.

İnsanlar ikiye ayrılır. Su kadar aziz olanlar, su kadar ucuz olanlar.

Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.

Senin yaptığın atar, hayatıma renk katar.

Herkese hak ettiği değeri vereceksin, öküze kravat takmanın anlamı yok!

Arkamdan konuşmaya devam et. Çünkü karşıma çıkacak kadar büyük değilsin.

Bir kadının gözyaşının akmasına sadece soğan değil, bir hıyarda neden olabilir

Varlığım parmağına 'yüzük' olmadı ya. Yokluğum kulağına 'küpe' olsun!

Karakterin otururken sandalyeni mi çektiler, neden böyle oldun?

Öyle insanlar tanıdım ki şu hayatta, hevesim değil, sevesim kaçtı.

Oturur sana şerefi anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana.

Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.

Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umurunda.

Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor.

Bu laflar sana kapak olsun fena oturtum helal olsun tipin yok ki şeklin olsun hadi canım yolun acık olsun.

Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.

Bilirsin ben bela okuyamam, Allah selanı versin!

Bir zamanlar toz konduramadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş!

Demiş ki: 'Kaybettiklerini görsün de ağlasın'. Dedim ki: 'Kazandıklarımı görsen, değerinin olmadığını anlarsın'.

Doğru kişi olsaydın zaten şuan yanımda olurdun daha ötesi var mı?

Şimdi sen gittin ya, şairin dediği gibi herkesi sana benzetiyorum. Bu da mı o şerefsiz acaba diyorum!

Senin sözlerin kalbimi acıtsa da benim nefretim yetecek sana bunu unutma!

Sen de haklısın sevgili, ucuz yüreğine pahalı geldim!

Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil!

Varlığı yetersiz olanın, yokluğu kayıp değildir.

İki dakika insan ol desem, dakika tutacaksın!

Seni adam ederdim ama çoktan köpeğim olmuşsun, ne lüzumu var.

‎50 kuruşluk çikolatanın verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder