Eşe Söylenecek Güzel Sözler

Sayfa İçeriği: Eşe Söylenecek Kısa, Uzun, Anlamlı, Özlü En Güzel Sözler, Eşime Güzel Sözler, Biricik Eşime (Karıma-Kocama) Güzel Sözler, Karıma Söylenecek En Güzel Sözler, Kocama Söylenecek En Güzel Sözler, Eşime Güzel Sözler Söylemek İstiyorum, Eşinizi Etkileyici Sözler, Evliler İçin Aşk Sözleri, Mutlu Evlilik Sözleri, Canım Eşime (Karıma, Kocama, Sevgilime) Güzel Sözler, Eşimin Eşi Yok, Eşim Sözleri, Eşime En Güzel Dini Sözler ve Mesajlar İndir, Eşime Resimli Güzel Sözler Tumblr ve Facebook


Sen benim; bugünüme şükür ve yarınıma dua edişim, azla yetinişim, çoğa göz dikmeyişimsin ve kapanmayan avuç içimsin. Canım eşim

Ya hayatımdaki tüm güzellikleri seninle yaşadım ya da hayatımdaki tüm güzellik sendin? Seni çok seviyorum birtanem.

Seni sevince illa sarhoş olmaya ne gerek var. sen beni “Sar” ben “Hoş” olurum senin için.

Seni öperek uyandıracak kadar değil, uyandırmaya kıyamayacak kadar çok seviyorum birtanem.

“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalımm

İyi ki evlendik birtanem. Hayatımın sonuna kadar seninle yaşayacağımı bilmek şahane.

Benim özgürlüğüm, eşimin kısıtladığı yerde biter.

Her gece uyumadan önce son kişi olmanı seviyorum.

Benim sadece iki elim var. Hayata dört elle sarılabilmem için sana bir ömür boyu ihtiyacım var birtanem.

Hayat'ın en güzel yanı, sabah uyandığımda senin var olduğunu bilmek...

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim. Canım eşim...

Kul olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş şu akar mı? Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı?

Yeşil ağaçların sevgi kokan dalı gibisin, el değmemiş suların en saf örneğisin, sen benim dilberim canım eşimsin.

İçinde Kocaman Bir Dünya Kurdum. O Dünyanın Gökyüzüsün - Eşime Söylenecek Güzel Sözler

Matematikle hesapladım fizikle ispatladım Türkçe ile söylüyorum seni seviyorum canım eşim.

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım var: o da geçip giden zaman. Seni çok seviyorum biricik eşim.

İnan gözümde hiç değerin yok, ne varsa kalbimde...

Dünyanın kraliçesi olacağıma, seninle samanlık seyran bana birtanem.

Ben hiç dilek tutmadım, hep dua ettim. Ömrün ömrüme nasip olsun diye!

Canım aşkım, ilacım da sensin, çarem de sensin. Yüz parça olmuş gönlümün nuru da sensin. Çaresiz gönlüm de, senden başka ne varsa hepsi yok oldu.

İnsanın bir eşi olmalı yolda yürürken gururla yürüdüğü, bir eşi olmalı insanın gözlerine bakarken yüreğinin yerinde duramadığı ve bir eşi olmalı insanın uğruda her şeyi göze alıp ondan vazgeçemediği.

Ben seninle evlendiğim zaman pişman oldum, o pişmanlığım da seninle keşke daha önce evlenseydim oldu. Sen benim geç kalmış sevgimsin ama hiç bitmeyecek ömürlük sevdiğimsin.

İster yar ol, ister yara. Lütfun da başım üstüne kahrın da. Seni çok seviyorum hayatım.

Seninle evlendiğim gün, hala benim ömrümde geçirdiğim en güzel gün. Çünkü sana hala aynı aşkla tutkuyla bağlıyım. Hala senden ayrı boş, anlamsızım.

Yaşamıma kattığın her yeni güzellik için sonsuz teşekkürler. İyi ki evlenmişiz hayatım.

Sevgi çoğalınca güzelmiş, sevgi sevgiliye sunulunca özelmiş ve sevgi senin gibi insanda mükemmelleşirmiş. Benim her şeylerden çok sevdiğim canım eşim.

Hayat ne gariptir; birini seversiniz önce aşkınız olur, sonra aşkınızı onula paylaşırsınız sevgili olur, sevgi artıkça kalp yerinde duramaz nişanlı olur ve finale gelinir ömür boyu mutluluğun olur.

Günler, aylar, yıllar geçse de gönül sana doyar mı? Senin için çarpan bu kalbim sensiz hiç atar mı? Bu gözlerim seni gördü başka göz arar mı? Benim canım eşim seni seviyorum.

Kalbim taştan kayadan olsa, sıcacık sevgi dolu bakışınla erir giderim. Gözlerinden bir damla yaş düşse bu dünyayı ateşe veririm. Sen benim en kıymetlimsin!

Ben senin canına can, damarına kan, hayatına anlam olmak için varım. Seni çok seviyorum hayatım.

Bana kimlerin senin gibi baktığını bilmiyorum ama ben sana baktığım gibi kimseye bakmadım birtanem benim.

Eş dediğin insanın hayatıdır aslında, eş bir hayatı iki bedende yaşamaktır. Sen benim hayatımın anlamı oldun, hayatta her zaman destekçim ve beni düşünen oldun. Seni çok seviyorum hayatım.

İnsan önce annesini sonra babasını severmiş ama evlendikten sonra ömürlük seveceği bir insan daha olurmuş. Eve işte o ömür boyu seveceğim insan sensin benim güzel eşim.

Canım eşim sana bir şey itiraf etmek istiyorum eğer sevmeye senden başlamasaydım herkesi sevebilirdim.

Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen!

Bir eşi olmalı insanın, bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı.

Hayırlı eş, huzurun başlangıcıdır. Hz. AIi

İçim o kadar senle doldu ki. İnsanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum.

Hayatımın anlamı, bundan sonraki seveceğim kız, ikimizin kızı oIacak.

Dünyadaki en güzel şey, kocasını seven kadının hissettikleridir.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder