Eşe Sitem Dolu Sözler

Sayfa İçeriği: Eşe Sitem Dolu Sözler, Anlayışsız Eşe Ağır Sözler, Kıymet Bilmeyen Eşe Sözler, Eşe Kapak Sözler, Eşe Sitem Sözleri ve Mesajlar, Eşe Söylenecek Siten Sözleri, Eşe Kıgınlık Sözleri, Eşime Sitem Sözleri ve Mesajları, Eşime Duygusal Sitem Sözleri


Bir oğlum olursa ona ağlamamayı değil, bir kadını ağlatmamayı öğreteceğim..

Mutlu edemeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin. Anladın mı!?

Lafa gelince fena esersin, icraata gelince pamuk şekersin.

Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

Kapıyı göstereceğimiz yerde anlayış gösterdik, ondan böyle oldu!

Senin için değildi yaptığım onca şey, sadece sen zannettiğim kişi içindi.

İki dakika adam ol desem, kaç dakikam kaldı diye soracaksın!

Dürüst olduğum için kaybedebilirim; ama yalan söyleyip utanmaktan iyidir!

Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.

Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar; çünkü bilir 'anlayanı yoktur'

Alttan aldık yeteri kadar, bundan sonra herkes ederi kadar!

Kırgınlıklarımın katsayısı arttı. Aldım elime yüreğimi başlattım hasatı. Şimdi kim ne ektiyse onu biçecek.

Yaşamak için geldiğim bu dünyada, sürünerek aşkı öğrettin bana. Teşekkür Ediyorum Sana!

Neyse diye sustuğum her cümle; kırgınlık trip ve küfür barındırıyor.

Aklın başına geldiğinde pişman olacağın bir işi sakın yapma!

Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüyeceklerini sanmasın. (Eşe Gönderme Söz)

Havlayan köpek ısırmazmış. Biliyorsun değil mi?

Gözlerimden tut da, çiğerlerime kadar kırgınım.

Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim.

Biz kadınlar pireyi deve yaparız da, bir öküzü adam edemeyiz...

Değmeyen birine dönüp bakmam ben; adamsa notunu hayvansa otunu verir geçerim...

Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.

Bana yol vermeyi düşünmeden önce, sana verdiğim yolda yürümeyi öğren...

Kimse elindekinin değerini bilmez sahip olduğu sürece, ama onu kaybettiğinde geç kalmış bir söz 'keşke'...

Kime dünyamı versem dünyamın içine etmesini çok iyi biliyor...

Sahne senin devam et ben çıkmayayım dua et.

Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüyeceklerini sanmasın. (Eşe Gönderme Söz)

Bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye!!!

Adımı avucuna yaz hatırladıkça yalarsın.

Bırakın ucuz lafları. Benim pahalıya mal olmuş suskunluklarım var. Sustum mu, suratına değil yüreğine vurur cümlelerim.

Dilerim ki, bir gün benden yana şikayet ettiği ne varsa onlara muhtaç ol...

Bir kere dahi olsa anlamanı beklerdim içimdekileri. Hep hayata vurdum sözlerimi, hayat anladı; ama sen anlamadın içimde sana olan sevgimi!

Bir kuruş için beni satanlara onlarca kuruş hediyem olsun.

Öyle bir gün gelir ki; bir de bakmışsın sen de benim umrumda değilsin!

İkinci bir şans mı? Tabi; istersen kampanya da yaparım senin için yüzsüz, gurursuz, vade farksız.

Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, gururun başladığı yerde sevgi son bulur...

Seven ben sevilen sen ağlayan ben ağlatan yine sen...

Kızgınlığım geçer de, kırgınlığıma çare bulamıyorum...

Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

Noktayı koyduğumda, ne senden eser kalacak ne de benden...

Gidiyor musun? Git! Soytarısı terk etti diye, kralın sarayı yıkılmaz.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder