Bozuk Düzen Sözleri, Bozuk Düzen İle İlgili Sözler

Sayfa İçeriği: Bozuk Düzen İle İlgili Güzel Sözler, Bozuk Düzen İle İlgili Kısa ve Uzun Sözler, Bozuk Düzen İle İlgili Anlamlı ve Özlü Sözler, Bozuk Düzen Sözleri: Tumblr ve Facebook, Bozuk Düzene Sözler

bozuk-duzen-sozleri

Bozuk düzen bozuk terazi tartı, En yakın dostlarım dönüyor sırtı, Ne kadar zorlaştı yaşamın şartı, Düşman belli değil, dost belli değil. Aşık Veysel

Testiyi kıran da bir, suyu getiren de. Atasözü

Bozuk düzen sağlam çark tutmaz! Pir Sultan Abdal

Mal cimride, silah korkaklarda, kararda zayıflarda olursa; düzen bozuktur. Hz. Ebubekir

Yıkılası bozuk düzen, bıuçak kemiğe dayandı. gayrı bize yazık düzen, gönlümüz kana bulandı. Aşık Mahzuni Şerif

Gülümsemek; adaleti bozuk düzene, sessiz bir küfürdür. Aziz Nesin


gulumsemek-adaleti-bozuk-duzene-sessiz-bir-kufurdur

Her yeni düzen; insanların çoğuna bir bozulma, bir çığırdan çıkma gibi gelir. Lamb

Düzen İle İlgili Sözler İçin Tıklayınız

Günah zevk olmuşsa, vefa yorulmuşsa; düzen bozulmuşsa, ben mi yarattım. Orhan Gencebay

Ne yolsuzluklar gördüm, ben aç kaldıkça güldüm. Bozuk düzen içinde kafamı kuma gömdüm. Ali Avaz

insanın kullandığı ilk alet; başka bir insandır. Hakan Günday

Çoğunluğun aynı yalana inanıyor olması, o yalanı gerçek kılmaz. (?)
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder