Argo Sözler

Sayfa İçeriği: En Güzel Argo Sözler, Anlamlı ve Özlü Argo Sözler, Kısa ve Uzun Argo Sözler, Süper Argo Laflar, Sevgiliye Argo Sözler, Dosta ve Arkadaşa Argo Sözler ve Mesajlar, Kapak Argo Sözler, Eski Sevgiliye Argo Kapak Sözler ve Laflar, Morartıcı Argo Sözler, Argo Sözler Facebook ve Tumblr, Küfürlü Argo Sözler, Argo Kelimeler



Şimdi sen gidiyorsun ya, yol paran var mı amk fakiri

Giden gitsin, yangınlarla döner. Arkama bile bakmam çünkü krallar önde gider.

Firari saatler arkasından gelen isyankar sokakların, tövbekar çocuklarıyız biz. Sevdiğimiz için yaşar, dostluğumuz için ölürüz. Hiçbir zaman hiçbir yerde kimseye boyun eğmeyiz.

Her ne kadar kabadayılıkta gözüm olmasa da, dalımı kıranın ağacını kökten sökmesini iyi bilirim.

Meşhurdur benim kafası güzel sevmelerim, sen yeter ki gidiyorum de bileti ben keserim.

Sonu yok bu aşkın, her şey karıştı. Boşver zaten, kalbim sensizliğe harbiden alıştı.

İnsanlar vardır sevgiye layıktır, insanlar vardır sevginin en yücesini versen yinede aşağılıktır.

Kimine göre adam, kimine göre yalanız. Rahat olun siz, biz adamına göre adamız.

Ne kimseyi takarım, ne de canımı sıkarım. Keyfime bakar, hayatımı yaşarım.

Üflediğim anda söneceksin, beni sadece rüyanda göreceksin. Emin ol en mutlu günümde, ben geriden izleyeceksin.

Yere çekim, suya kaldırma gücünü veren kudret, bana da senin yokluğunu kaldırma gücünü verir elbet. Rahat ol sen.

Ortamın bittiği yerde biz başlarız, şerefimiz için yaşar namusumuz için ölürüz.

Tipinizin gideri var ama karakterinizin ederi yok.

Vazgeçmeler mi? Yanından bile geçmedim. Sadece gidene yol verdim.

Sokaklar dizi olmuş kaldırımların üstünde artistler, ellerini kollarını salla sallaya yürüyorlar. Bilmiyorlar ki yönetmen biziz, istediğimize rol istediğimize yol veririz.

Dilerim ki ben olmadan huzur uğramasın yastığına, Allah rahatlık vermesin sana bana ait olmayan hiç bir omuzda.

Aşk kan dökmek diyorsan iste, dünyanın şah damarını keserim. İlle de senin kanın diyorsan sorun değil, seni toprakta da severim.

Sitem etme Allah’a günahkar olursun, gönül verme kuluna isyankar olursun.

Benim yediğim pekmez gittiğim Antep duvarda resmimiz alemde ismimiz var.

Varsa karşılığı, sonuna dek gideceksin. Yoksa karşılığı, ilk babadan döneceksin.

Suskunluğumu hafife alma; konuşursam ağır gelir kaldıramazsın.

Biri, kibrit. Diğeri, mum. Yakanda biter. Yananda biter.

El ayak buz kesmiş, yürek cehennem ve sen benim kovulduğum cennetimsin, kadın. Sesinde ben varken, sakın kimseye.

O adamlar dokunmayı bilir, ruhunu okşar. Öpmeyi, sevişmeyi çok iyi bilir. Ama seninle çay içiyor olmak düşüncesini anlayamazlar. Ve, Senin uyurken dudağında gülümseyen bordo gül, benim yüreğimi harmanlayan isyan olsun, kadın.

Kız diye önem vereni, güzel diye kaşar seveni, para için dost satanı: kral olsa tahtında, mafya olsa mekanında deşerim.

Bizi tanıyan tanır tanımayan randevu alır. Her insan randevu alamaz çünkü her insanla işimiz olmaz.

Kendinden nefret edip ayna parçalamak kolaydır. Asıl sorun ortaya çıkacak olan binlerce senin nasıl temizleneceği.

Az daha kal yeni kufurler ogrendim

Severek ayrılmak diye bir şey yok. Çünkü yağmaktan vazgeçen yağmur da yok.

Arkamdan konuşup beste yapacağına, yüzüme konuş da düet yapalım.

Benim hayatımda gülücükler olmadı sevgilim, acıyla bütünleşti kalbim, nasır tuttu sevgilerim. Gittin ya ne mi yapıyorum? Gözyaşlarımla nasır tutmuş hayallerimi yumuşatıyorum. Biz hayatı rüyalarımızda değil, yaşadıklarımızla anladık.

Sen yanımda kal, bırak hayat masal olsun. Ben yinede dinlerim o masalı varsın yalan olsun.

Kendimi ne zaman nokta kadar küçük hissetsem, anlamlı bir cümlenin sonunda buluyorum kendimi.

Geciken ambulans gibisin mutluluk. Ben ölünce mi geleceksin anlamadım gitti.

Derdi olanın derdini dinleriz, dert çıkaranın derdi oluruz. Dalımızı kıranın ağacını kökünden sökeriz, milletin etiket olduğu yerde fiyatı biz koyarız.

Ben hiç kimse için hayal kırıklığına uğramadım, çünkü kimse için hayal kurmadım.

Hep hayır dese de hayat, hep hayırlısı diyeceğim hayata inat.

Ne kadar acıdır ki; öve öve bitiremediğiniz aşkınızı, söve, söve bitirirsiniz.

Sen benim yerime bir başkasını koyabilirsin. Ama o başkası benim sana koyduğum gibi koyamaz.

Bizden nefret edin çünkü sizden değiliz, arkamızdan hep küfredin kendimize kefiliz, dünyalarımız farklıdır anlaşamayacağız eminiz. Asadan ölümü çıkaran üstadın nesliyiz biz.

Hayır anlamıyorum yastığımla alıp veremediğin ne? Çeyizinden de çıkarmadık ki, bir yastıkta ağlıyoruz.

Mum olmak kolay değil, ışık saçmak için önce yanmak gerekir.

Senin yaptığın atar, benim hayatıma renk katar be güzelim.

Yıllar geçse de üstünden, bitmeyecek bende ki sen.

Delikanlıyız diyenler çok geçti bu alemden, her ortama giren delikanlı sanmasın kendini aniden.

Benim sürdüğüm hayatın geri vitesi yok. Geçmişimi sadece dikiz aynasından seyrediyorum.

Keşke veteriner olsaydım, seni daha iyi anlardım. Demiş biri.

Kolay değil, rol yapsam da bazen beni hiçbir şey güldürmüyor. Sorun değil, çünkü beni hiçbir dert öldürmüyor.

Edebim el vermez edepsizlik edene. Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene.

Orospu; para karşılığı birlikte olan kadına denir, ilişkiyi bitiren kıza değil. Senin ki kuyruk acısı.

Karşısına geçip “Canım seni yapamamışlar, olmamışsın sen.” demek istediğim insanlar var.

“Kendi halinde olmak” ne güzel şey, bu kadar hal bilmezin arasında..

Her derde deva olan şey; sarımsak mıydı, sarılmak mıydı? Karıştırdım.

Bu arada “At kıskandırmak için eşeğe binilmez”.

Sadece bu gece biraz daha fazla yanıyor canım, o kadar. Sen merak etmemeye devam et yani.

Ben biraz ertesi gün gibiyim, eksiğim, unutkanım, öyleyim.

Kadın saçlarını kesmiş” diyorum, siz bana “acıdan” söz ediyorsunuz. Durduk yerde keser mi hiç kadın saçlarını?

Sorularda bile 5 şık içinden yanlışı seçiyoruz o kadar insan içinden nasıl doğru insanı bulcaz lan.

Sana tavır takınıyorsam bil ki bu senin bana davranışına bağlı. Yani illa bi mallık yapmışındır.

Ameleyi solaryuma sokmuşlar yine de amele yanığı demiş.

Ne insan gördüm üstünde Tommy’si (Hilfiger) yoktu, ne Tommy’ler gördüm içinde insan yoktu.

Babama değerimi sordum; dünyalar kadar dedi. dünyanın değerini sordum; beş para etmez dedi .

Her problemin bir çözümü vardır.Fakat asıl sorun çözmenin zaman almasıdır…

Sevgili geleceğim, Ben postaneye kadar gidiyorum. Gelirde evde bulamazsan, anahtar paspasın altında.

Bu dünyada adalet aramak genel evinde bakire aramak gibi bişey.

Biz ne ateşler gördük suyu görünce korkan, rüzgarı görünce cesaret alan, her ikisi de gidince kendi kendine sönen.

Önden füze, arkadan müze
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder