Siyah Beyaz Sözler

Sayfa İçeriği: En Güzel Siyah Beyaz Sözler, Resimli Siyah Beyaz Sözler, Fotoğraflı Siyah Beyaz Sözler, Siyah Beyaz Sözler Can Yücel - Nazım Hikmet - Özdemir Asaf, Siyah Beyaz Resimli Sözler, Siyah Beyaz Resimli Sözler Tumblr - Facebook, Siyah Beyaz Fotoğraf Sözleri, Siyah Beyaz Anlamlı Yazılar, Cümleler


Çocukken büyümek isterdim şimdiyse ölmeyi

cocukken-buyumek-isterdim-simdide-olmek

Vakit geçsin diye yaşıyorum

vakit-gecsin-diye-yasiyorum

İnsanlar gider... İnsanlar gider. İnsanlar gider!

insanlar-gider

Öyle dalmışım ki hayallere, yaşadığımı unutmuşum.

oyle-dalmisim-ki-hayallere-yasadigimi-unutmusum

Kaçmak istiyorum, nereye olursa olsun.

kacmak-istiyorum-nereye-olursa-olsun

Herkeste bir maske merakı; kimsenin kendi olmaya cesareti kalmamış...

herkeste-bir-maske-kimsenin-kendi-olmaya-cesareti-kalmamis

Güzel diye sevmedik; ama çok güzel sevdik

guzel-diye-sevmedik-ama-cok-guzel-sevdik

Meğer susmak; insanın içiyle konuşmasıymış, geç farkettim...

meger-susmak-insanin-iciyle-konusmasiymis-gec-farkettim

Yanlış tarafa gittiğini umarım varınca anlamazsın...

yanlis-tarafa-gittigini-umarim-varinca-anlamazsin

Ölüm gibi bir şey oldu.. Ama kimse ölmedi

olum-gibi-bir-sey-oldu-ama-kimse-olmedi

Ve öyle bir gün gelecek artık O'nu görünce hiç bir şey hissetmeyeceksin.

ve-oyle-bir-gun-gelecek-onu-gorunce-hic-bir-sey-hissetmeyeceksin

Haddini bilmez gülüşlerim vardır benim; dosta keyif, düşmana acı verir.

haddini-bilmez-guluslerim-vardir-benim-dosta-keyif-dusmana-aci-verir

Ayrılık amansız gelir...!

ayrilik-amansiz-gelir

Vazgeçmek her zaman zayıflık değil, bazen bırakacak kadar güçlü olmaktır.

vazgecmek-her-zaman-zayiflik-degil-bazen-birakacak-kadar-guclu-olmaktir

Ellerini hiç tutmamıştım; ama kalbi göğsümde atıyordu...

ellerini-hic-tutmamistim-ama-kalbi-gogsumde-atiyordu

Bilirim kaybettin kendini sorma. Aşk için derman kalmadı sorma. Seviyorsan İnanıyorsan!!!

ask-icin-derman-kalmadi

Ölümdür yaşanan tek başına, Aşk iki kişiliktir. Ataol Behramoğlu

olumdur-yasanan-tek-basina-ask-iki-kisiliktir

Zaman her şeyin ilacıysa, fazlası intihara girmez mi? Oğuz Atay

zaman-her-seyin-ilaciysa-fazlasi-intihara-girmez-mi

Tek yasak. Özgürlüğün geldiği gün. O gün ölmek yasak!

ozgurlugun-geldigi-gun-olmek-yasak

Bir kelebeği tutmaktan farksızdı.

bir-kelebegi-tutmaktan-farksizdi

İnsanlar güçsüz oldukları için ağlamazlar, çok uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar.

insanlar-neden-aglar

Kahve yaptım, gelsene..

kahve-sozleri

Sen yoksun nem var.

sen-yoksun-nem-var

Gülüşünden öptüğüm

gulusunden-optugum

Onun elini tutmak.

onun-elini-tutmak

Yüzüne şarkılar çarpar, yüzüne şiirler çarpar, ağlarsın.

yuzune-sarkilar-carpar-siirler-carpar-aglarsin

Biz kırıldık, daha da kırılırız; ama katil de bilmiyor öldürdüğünü. Cemal Süreya

kirginlik-sozleri

Kollarım kısa galiba, sana uzanamıyorum.

kollarim-kisa-galiba-sana-uzanamiyorum

"ilahi sen" dedi, ömürsün. "estağfurullah" dedim, "ömrümsün"...

sahi-neyimsin

Sonra tek kare fotoğrafın çıkıyor karşıma: "Ahh!" diyorum, yine bana bakar gibi bakmış...

resmini-optum-de-yattim
Pin It

2 yorum:

  1. Sözler için çok terşekkürler. hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil