Papatya Sözleri, Papatya İle İlgili Sözler

Sayfa İçeriği: Papatya İle İlgili Güzel Sözler, Harika Papatya Sözleri, Papatya İle İlgili Söylenmiş Sözler, Papatya Kitap Sözleri, Papatya Sözleri Can Yücel - Nazım Hikmet - Özdemir Asaf, Resimli Papatya Sözleri, Papatya İle İlgili Resimli Sözler, Papatya Çiçek Sözleri Facebook - Tumblr - İnstagram


Papatya İle İlgili Sözler

Papatyadır bizi aşka bağlayan, yeri gelince ayrılmayı sağlayan.

Sana da kırgınım papatya, bir 'seviyoru' sığdıramadın onca yaprağına. Can Yücel

Sana da kırgınım papatya, bir 'seviyoru' sığdıramadın onca yaprağına. Can Yücel

Ne olurdu bir yaprağın daha olsa, bak sevmiyor işte hain papatya.

Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? Bir papatya yaprağı daha. Edip Cansever

Gülüşünde toplamam gereken papatyalar var.

Papatyanın yapraklarıyla hiç uğraşma. Kalabalıkların içinde beni fark et yeter. Cüneyt Yeter

Papatya kokusuna sığdır hayallerini.

Bir papatya buldum yolda, boynunu bükmüş orda sevilir mi diye sorarken sarıldım boynuna.

Bir Bisiklet turu yapalım seninle, Ellerinde papatyalar.

Bir Bisiklet turu yapalım seninle, Ellerinde papatyalar.

Sensiz nasıl mutlu olayım ki ben? Papatyasız ilkbahar mı olurmuş?

İnsanlar kırmızı güllerin peşinde koşarken ayakları altında ezilen papatyaların farkına bile varmazlar.

Ne yani, Papatyada bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin?

Papatyalar da bizi seviyor, sevmiyor uğruna tüketseydi eğer, beni seviyor, seni sevmiyor diyerek koparırlardı.

Kuşları boş ver sevgilim, papatya koysunlar yoluna.

Biz papatya yoluyoruz seviyor mu sevmiyor mu diye. Hayatta bizi yoluyor aslında dayanacak mı dayanamayacak mı diye. Paul Auster

Biz papatya yoluyoruz seviyor mu sevmiyor mu diye. Hayatta bizi yoluyor aslında dayanacak mı dayanamayacak mı diye. Paul Auster

Bak! Papatya mevsimi geldi. Mevsimlerden papatyayı severim. Sonra seni. Sonra yine seni. Ve hep seni.

Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin.

Papatya kızmadı hiçbir zaman yapraklarından fal bakılmasına. Gün olur belki sevmeyi de öğretebilirim umuduyla.

Sen, yalçın bir tepede, hırçın rüzgarlara karşı korunaksız bir papatyasın, ben ise seni kaybetmemek için köklerine sarılmış, toprağınım.


Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. Haklısınız dedim, ne sevdiği belli, ne sevmediği.

Papatya fallarının her zaman tek bir sonucu vardır; elinize bakarsanız ve size kalan tek şeyin bir sap olduğunu görürsünüz.

Papatyalar İle İlgili Diğer Resimli Sözler


Bak papatya mevsimi geldi

Çiçek bakmayı bilmeyen birine: ne gül ne papatya, hatta ot bile emanet edilmez

Çiçeklerden papatya insanlardan sen

Çiçekler İle İlgili Sözler İçin Tıklayınız

Papatyalar ölmez bayım, papatyaları öldürürler

Çok sevdim! Şiir Papatya Çiçek Sen........Küstüm!
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder