Ağrı İle İlgili Sözler

Bu sayfada Ağrı ile ilgili; kısa, uzun, anlamlı, özlü en güzel sözler yer almaktadır.

Dünyayı salla uykusu gelsin, Ağrı güzelse sebebi sensin.

Ben Ağrıyım. Susarsam güneş doğar, konuşursam ay yanar.

Arart gibiyim. Artık gülmeyi Patnosta bıraktım. Çoşkuyu Tutakta, aşkı merkezde, Tatlıçay kadar yorgun, hamur kadar yıkık, diyadin kadar belalı, Eleşkirt kadar cefakar ve Doğubeyazıt kadar isyankarım. Ağrıyım yani doğuluyum. Uzaktan kötü gibiyim ama; iyiliğin güzelliğin ta kendisi ve herşeye rağmen saat kulesi gibi dimdik ayaktayım.

Her insan Ağrı'da doğar ama; Ağrı'nın şerefini yaşayamaz.

Çorabın ayağına bak
Destele bağına bak
Dostum beni özlersen
Ağrı'nın dağına bak

Ağrı dağından uçtum
Çayır çimene düştüm
Ne belalı başım var
Belalı yare düştüm

Ağrı'dır ha Ağrı'dır
Yüreklere ağrıdır
Hem yaz var hem buz
Bu ne biçim Ağrı'dır
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder