Zayn Malik Sözleri

Bu sayfamızda sizler için derlediğimiz; anlamlı, özlü, kısa ve uzun en güzel Zayn Malik sözleri yer almaktadır.

Zayn Malik Sözleri

Aşkı bulmak istiyorsanız riskler almalısınız

Hayatı bazen sessizlik alır, çünkü yapacağınız hiçbir şey kalmaz

Sevdiğin kızla yatakta veya kanepede uzanarak sohbet etmek çok güzel. Kulağa biraz eski moda geldiğini biliyorum ama ben seviyorum.

Aşkı bulabilmek için risk almanız gerekir.

Mutlu olduğunuzda başkasını da mutlu etmelisiniz, çünkü mutluluk en güzel duygudur.

Kızlar melektir , umutları da kanatları. Onların umutlarını kırdığınız zaman bir daha asla uçamazlar.

Kızlarla konuşmada pek iyi sayılmam. Numaralarını alıp, mesaj atmayı tercih ediyorum.

İnsanların Müslümanları terörist diye düşünmelerinden nefret ediyorum. İslam gelmiş geçmiş en iyi dindir ve Müslüman olmamla gurur duyuyorum.

Saçımın önünü sarıya boyattığım için hayranlarım benden vazgeçti..

Korkularını, acılarını, gözyaşlarını bir gülümsemeyle gizleyen, başını yastığına koyup yalnızIığına ağlayan, çok fazIa sırrı varken içini dökecek bir dost bulamayan, bir hatası yüzünden bütün gününü pişmanlıkla geçiren, asla kazanamayan, tüm gece boyunca sevdiği çocuğun onu fark etmesini hayaI eden, kırılacağını bile bile tüm kalbiyle seven, her şeyin bittiğini düşünen kızlar…Tüm kızlar; asla umudunuzu yitirmeyin, güçlü kalın ve bilmenizi isterim ki; hepiniz çok güzelsiniz.

Mutsuz olduğun zaman yanında olan, senin gerçek arkadaşındır.

Hayatı bazen sessizlik alır, çünkü yapacağınız hiçbir şey kalmaz.

Hayat zordur, yaşamayı dene.

Bir erkeğin en büyük hatası; bir kıza bağırmaktır.

Sevdiğin kızla yatakta veya kanepede uzanarak sohbet etmek çok güzel. Kulağa biraz eski moda geldiğini biliyorum ama ben seviyorum. 

Aşkı bulabilmek için risk almanız gerekir.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder