Sexi Sözler ve Mesajlar

Bu sayfamızda sizler için derlediğimiz; kadınlara-erkeklere en güzel seksi sözler ve mesajlar yer almaktadır.

Sexi Sözler ve Mesajlar

Yatağının kraliçesi (kralı) olmak istiyorum.

Senin için Yataktaki Kraliçe kitabını aldım.

Bu gece bana istediğini yapmakta serbestsin.

Üzerimde ne olduğunu tahmin et.

Sende şu an üzerimde ne var?

Çıplağım haberin olsun istedim.

Senin için çıldırıyorum.

Seni özledik. Hatta o daha çok özledi.

Senin olmak istiyorum.

Sexi Sözler ve Mesajlar Devam Ediyor

Seni içimde istiyorum.

Kendimi zor tutuyorum, bir an önce gel

Seni düşünüyordum ve bedenimde anlam veremediğim kıpırdamalar hissettim.

Gördüğüm en heyecan verici bayan (erkek) sensin.

Seninle yan yana olduğumuzda kontrolü kaybedecek hale geldiğim anlar oluyor.

Kadınım (erkeğim) olmandan çok memnunum.

Beni deli ediyorsun. Yani; senin için deliriyorum :)

Gece çok edepsiz bir rüya gördüm. Dinlemek ister misin?

Yaramaz olduğun zamanlar sana bir başka bayılıyorum.

Bu gece ne istiyorsan yapabiliriz.

Aklıma düştüğünde titrediğim anlar oluyor.

Titrememe sebep oluyorsun ;)

Seni düşündüğüm zaman karnımın içinde sanki küçük kelebekler uçuşuyor.

Yine düşündüm ve aynı sonuca vardım; Tanıdığım en muhteşem bayan (erkek) sensin.

Seninle olmak beni çok mutlu ediyor.

Sana sahip olduğum için çok mutluyum.

Yağmurlu günlerde seviş benimle
Kuşlar çinko damı gagalarken
Tenimin kokusunu değiştiren yağmurlarda
Sıcak öğle sonlarında seviş benimle
Buharlar tüterken tenimden
Yanan toprağın buğusu soluğum iken
Bahar günleri dere boylarında seviş benimle
Kestane saçlarında kelebekler asılıyken
Yaz geceleri kurumuş dere yataklarında
Sıcak kumlar yatağımız , söğütler çatımız , duvarımızken
Ne olursa olsun sabahları seviş benimle
Dinlenmişliğin gücü kaslarında
İçinde ne varsa dökmenin hazzıyla saran
Sonra ilk kez görür gibi algılaman için
Her sabah öylece bırakayım seni dünyaya
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder