Kısa Evlenme Teklifi Sözleri

Bu sayfada sizler için derlediğimiz; en güzel kısa evlenme teklifi sözleri yer almaktadır.

Kısa Evlenme Teklifi Sözleri

Evlilik aşkı öldürür diyorlar, ölür müsün benimle.

Seninle, en az senin kadar güzel bir hayat yaşamak istiyorum. Benimle evlenir misin? Ömrümün geri kalanı olur musun?

Aramızda kopan tek şey nişan yüzüklerimizin kırmızı kurdelesi olsun. Benimle evlenirmisin?

Soyadımı soyadına ekler misin?

Dünya için sadece bir insan olabilirsin. Ama sen benim için tüm dünyasın. Benimle evlenir misin?

Hatıram değil, hayatım olur musun?

Kısa Evlenme Teklifi Sözleri Devam Ediyor

Bazen bir hikâye tutuşmuş iki eldir, bu hikâyenin başrolünde benimle olmak ister misin?

Hayatını hayatıma katar mısın?

Hayat kısa iken yaşamayı güzelliğin solmadan öpülmeyi seninle bir ömür geçirmeyi istiyorum, benimle evlenir misin?

Ömrümün geri kalanı olur musun?

Benimle her gece aynı uykuya dalar mısın?

Bana bir ömür boyu katlanır mısın?
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder