Evlilik İle İlgili En Güzel Dini Sözler

Bu sayfamızda sizler için derlediğimiz; dini evlilik sözleri, en güzel dini evlilik sözleri, evlilik dini aşk sözleri, dini evlilik sözleri Facebook/Tumblr ve evlilik ile ilgili bir adet fotoğraf yer almaktadır.

Evlilik İle İlgili En Güzel Dini Sözler

Sana çok şey vaat edemem .. Ama benimle gelirsen ; karlı ve soğuk kış günlerinde , küçük ve sıcacık evimizin oturma odasında , ellerin ellerimde , dizlerin dizlerime değerken , Tüm insanları unutup seninle Kur'an okuyabiliriz ...

Bir eş de en çok ahlak aranır. Bir de ” namazını kıldın mı? diyebilen.

'İsterim ki Hafız Olsun Eşim.. O Ezberden Okusun, Ben Kur'an'dan Takip Edeyim.''

Rabbim rızana uygun yuvalar kurmayı ve kurdurduğumuz bu yuvalar da yine senin rızan için yaşamayı nasip eyle.. Amin

Mizan’da SEN’inle işlediğim amellerin Cennetini görmek istiyorum, -Yük’üm olur musun ?

Ah be Kardeşim!.. Hem harama bakıyorsun (!) hem de bakılmamış bir eş istiyorsun... Eşin sormasa zebaniler soracak "kim bu gözlerindeki yabancı !

Rabbim soğan soyarken bile mutlu olacağımız yuvalar nasip eylesin...

Huzurlu bir yuva mutlu bir hayattır. Mutluluğun ebedi olması için İslâm şarttır.

Eskiden kız isterken damadın dizine, gelinin alın izine bakılırmış namaz kılıyor mu diye.. Şimdi birinin cebine bakılıyor Birinin güzelliğine...

Benim için en büyük hazine kendisine baktıkça bana Allahı hatırlatacak bir eştir...

Müslüman bir koca Eşine önce HOCA sonra KOCA olacak.. Hocalık bilmeyen kocalık yapamaz...

Sen Ahirete göçtüğün zaman, arkandan YASİN okuyacak bir eşin olmalı.. "Seni Seviyorum" sözü orada işine yaramaz...

Benimle Çıkar mısın'da Neymiş.... Adam Dediğin Benimle Evlenir misin!... Cennete Götürecek Yolda Cennetim Olur Musun Der...

Biz kimsenin adını dağlara yollara yazmayız ! Alınyazımız olsun diye Aminler saklarız avuçlarımıza ... "O" ol demeden hiçbir nasip şekillenmez sonuçta...

Eğer eşlik edecekse adına soyadım, Ahiret'e kadar Allah için senindir sol yanım..

ALLAH'ım seni seven ve iman eden biz kullarına, CENNETTE DE devam edecek EVLİLİK nasip eyle, gözümüzü HARAM'dan uzak tut amin.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder