En Güzel Latin Atasözleri

Bu sayfamızda; anlamlı, özlü, nasihat-öğüt niteliğinde en güzel kısa Latin atasözleri yer almaktadır.

En Güzel Latin Atasözleri

Adalet erdemlerin kraliçesidir.

Aşk her güçlüğü yener.

Anlamadıkları şeyleri kınarlar.

Aptalın suskunluğu bilgelik sanılır.

Böl ve Yönet.

Bir el diğerini temizler.

Böyle geçiyor dünya zaferleri.

Dünya yıkılsa da bırak adalet yerini bulsun.

Dünyanın yıkılmaması için bırak adalet yerini bulsun.

Dostlar bugünü de harcadım.

Elinden geldiği halde kötülüğe engel olmayan, onu teşvik ediyor demektir.

Eğer barış istiyorsan savaşa hazırlan

Geldim, gördüm, yendim.

Gökyüzü düşse de bırak adalet yerini bulsun.

Güneşin altında yeni bir şey yok.

Herkese kendi evi en emin sığınak olmalıdır.

Kuşkunun olduğu yerde, özgürlük vardır.

En Güzel Latin Atasözleri Devam Ediyor

Latince söylenen söz kulağa derin gelir.

Sen görevini yap, gerisini Tanrıya bırak.

Sanat sanat içindir.

Sanat uzun, hayat kısa

Sakalı ve hırkayı görüyorum ama filozofu göremiyorum

Sadece bir insan olduğunu unutma.

Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir.

Yargıçları kim yargılayacak?

Yapılan bir lütfu kabul etmek özgürlüğünü satmaktır.

Yabandomuzu hep kendinden küçük köpeklere yem olur.

Zevkler ve renkler tartışılmaz.

Zorladılar ama ben de istedim.

Zarlar atıldı.
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder